WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA
PORADNIK DLA KLIENTA
DRUKI DO POBRANIA
OPŁATY ZA WODĘ I ŚCIEKI
CENNIK NAJMU SPRZĘTU I WYKONYWANYCH USŁUG
OFERTA WYDZIAŁU KANALIZACJI
REGULAMIN DOSTARCZANIA WODY I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW
SPRAWDZENIE WODOMIERZA
PROCEDURA WSTRZYMANIA DOSTAWY WODY
POLECENIE ZAPŁATY
ZBĘDNY WYDRUK ?
KONTAKT
|
Organizacja pracy Biura Obsługi Klienta
w czasie zagrożenia epidemicznego
W trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników, w Biurze Obsługi
Klienta przy ul. Śląskiej 95 w Gorzowie Wlkp., od 2.11.2020 r.
przyjmować będziemy klientów,
którzy wcześniej zarezewują termin wizyty.
Od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -15.00. Numer telefonu do
rezerwacji 95 733-55-42.
Obowiązuje zachowanie bezpieczeństwa,
maseczki ochronne i dezynfekcja rąk. Wejście do obiektów
Przedsiębiorstwa dla osób nie będących jego pracownikami (ul. Kosynierów
Gdyńskich 47, ul. Śląska 95) pozostaje zamknięte.
Prosimy o dostosowanie się do tych wymogów
Uprzejmie informujemy, że wszelkie sprawy w
zakresie kompetencji Przedsiębiorstwa prosimy kierować drogą
korespondencyjną (email: bok@pwikgo.pl, sekretariat@pwikgo.pl lub e-BOK
lub poczta tradycyjną) lub uzgadniać telefonicznie nr 95 733-55-40 do 41
lub 95 728-59-50 do 52.

Cele i zadania Biura Obsługi Klienta
W celu zapewnienia najwyższej jakości świadczenia usług wodociągowo – kanalizacyjnych zostało powołane Biuro Obsługi Klienta, które funkcjonuje od 01.06.2001 roku. Do wykonania zadań związanych z działalnością Biura Obsługi Klienta zostały utworzone trzy stanowiska do obsługi Klienta.
Podstawowym zadaniem BOK jest ułatwianie kontaktów Klientów z Przedsiębiorstwem, przekazywanie informacji i skuteczna komunikacja z odbiorcami. Osoba ze stanowiska obsługi przede wszystkim odpowiada na wszelkie zapytania od klientów, przyjmuje zgłoszenia telefoniczne, systematycznie gromadzi i opiekuje się dokumentacją dotyczącą współpracy z każdym Klientem. Czynności wykonywane przez Biuro Obsługi Klienta zawieranie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków z Odbiorcami, przyjmowanie wniosków na warunki techniczne, uzgodnienie projektów technicznych, montaż podwodomierza, wystawianie faktur za usługi świadczone przez PWiK Sp. z o.o., prowadzenie ewidencji danych związanych z umowami i wodomierzami i przekazywanie ich do Działu Obsługi Odbiorców, przygotowywanie umów wraz z szacunkiem kosztów dla ewentualnych usług w zakresie np.podłączenia wody, odbioru ścieków i innych zlecanych dla PWiK Sp. z o.o., przyjmowanie i wyjaśnianie w porozumieniu z działami PWiK Sp. z o.o. całokształtu spraw i problemów od klientów (skargi, informacje, problemy), przekazywanie informacji o usługach świadczonych przez PWiK Sp. z o.o., przyjmowanie zleceń na roboty odpłatne w zakresie wykonywania robót na sieciach wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, np. przyłącza wodociągowe, przyjmowanie zleceń, przygotowywanie umów, ustalanie zakresów rzeczowych,i terminów realizacji (we współpracy z Wydziałami), powiadamianie klientów o ewentualnych zmianach, kompletowanie, sprawdzanie niezbędnych dokumentów do wykonania zlecanych robót.
| |