WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA
PORADNIK DLA KLIENTA
DRUKI DO POBRANIA
OPŁATY ZA WODĘ I ŚCIEKI
CENNIK NAJMU SPRZĘTU I WYKONYWANYCH USŁUG
OFERTA WYDZIAŁU KANALIZACJI
REGULAMIN DOSTARCZANIA
WODY I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW
SPRAWDZENIE WODOMIERZA
PROCEDURA WSTRZYMANIA DOSTAWY WODY
RADIOWY SYSTEM POMIARU
I ODCZYTÓW WODOMIERZY
POLECENIE
ZAPŁATY
ZBĘDNY WYDRUK
?
KONTAKT
|
Biuro
Obsługi Klienta ul. Śląska 95 66–400 Gorzów Wlkp.
Godziny
pracy BOK:
- poniedziałek,
środa – piątek w godzinach 7:00–15:00, - wtorek w godzinach
7:00-16:00
Numery telefonów:
95-733 55 40, 95-733 55 41, 95-733 55 42,
Fax: 95-729 65 40 e-mail: bok@pwikgo.pl
Cele i zadania Biura Obsługi Klienta
W celu zapewnienia najwyższej jakości świadczenia usług
wodociągowo – kanalizacyjnych zostało powołane Biuro Obsługi Klienta,
które funkcjonuje od 01.06.2001 roku. Do wykonania zadań związanych
z działalnością Biura Obsługi Klienta zostały utworzone trzy stanowiska
do obsługi Klienta.
Podstawowym zadaniem BOK jest ułatwianie
kontaktów Klientów z Przedsiębiorstwem, przekazywanie informacji
i skuteczna komunikacja z odbiorcami. Osoba ze stanowiska obsługi
przede wszystkim odpowiada na wszelkie zapytania od klientów, przyjmuje
zgłoszenia telefoniczne, systematycznie gromadzi i opiekuje się
dokumentacją dotyczącą współpracy z każdym Klientem.
Czynności wykonywane przez Biuro Obsługi
Klienta
-
zawieranie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków z
Odbiorcami,
-
przyjmowanie wniosków na warunki techniczne,
-
uzgodnienie projektów technicznych,
-
montaż podwodomierza,
-
wystawianie faktur za usługi świadczone przez PWiK Sp. z o.o.,
-
prowadzenie ewidencji danych związanych z umowami i wodomierzami
i
przekazywanie ich do Działu Obsługi Odbiorców,
-
przygotowywanie umów wraz z szacunkiem kosztów dla ewentualnych
usług w zakresie np.podłączenia wody, odbioru ścieków i innych
zlecanych dla PWiK Sp. z o.o.,
-
przyjmowanie i wyjaśnianie w porozumieniu z działami PWiK Sp.
z o.o. całokształtu spraw i problemów od klientów (skargi, informacje,
problemy),
-
przekazywanie informacji o usługach świadczonych przez PWiK
Sp. z o.o.,
-
przyjmowanie zleceń na roboty odpłatne w zakresie wykonywania
robót na sieciach
wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, np. przyłącza wodociągowe,
-
przyjmowanie zleceń, przygotowywanie umów, ustalanie zakresów
rzeczowych,i
terminów realizacji (we współpracy z Wydziałami), powiadamianie
klientów o ewentualnych zmianach,
-
kompletowanie, sprawdzanie niezbędnych dokumentów do wykonania
zlecanych robót.
|
|